Privatlivspolitik

Senest opdateret: 24. april 2024

Hvilke personoplysninger indsamler og behandler vi?

Vi indsamler og behandler kun personoplysninger om dig og din virksomhed for at kunne udføre de opgaver, vi har aftalt med dig og din virksomhed. Vi indsamler følgende personoplysninger:

  • Virksomhedens navn, adresse, e-mail, telefonnummer, CVR-nummer og evt. EAN-nummer
  • Relevante oplysninger for at kunne komme i kontakt med dig (navn, stillingsbetegnelse, e-mail og telefonnummer)
  • Personoplysninger, du/I selv giver os adgang til, som er relevante for udførelsen af vores opgave. Det kan fx være lister med personoplysninger (navn, stillingsbetegnelse, e-mail og telefonnummer) over deltagere til workshops, konferencer m.v. Sådanne persondata behandles kun, hvis du/I giver os adgang til dem.

Hvilke kundedata gemmer vi?

Vi gemmer e-mailkorrespondancer og dokumenter i forbindelse med vores opgaveløsning, for bedst at kunne hjælpe dig med en ny opgave i fremtiden, hvis det skulle blive aktuelt. Da flere kunder, vender tilbage igen efter mange år, gemmer vi kundedata på ubestemt tid. Du kan dog altid anmode om at få oplysningerne slettet (læs mere under ‘sletning’). Kundedokumenter, er samlet i separate kundemapper, og opbevares i vores Microsoft SharePoint cloud-løsning og vores emailhostingserver (læs mere under ‘Underleverandører af systemer’).

Hvordan bruger vi personoplysninger?

Personoplysninger anvendes udelukkende til at kunne løse den opgave vi er bestilt til. For at kunne løse vores opgave, bruger vi en række systemer fra underleverandører fx til hosting af e-mail og dokumenter. Den opdaterede lister over systemer findes nedenfor, med link til hvordan underleverandørerne, som databehandlere, håndterer personoplysninger på vegne af Resonans A/S.

Hvordan kan jeg få indsigt i de personoplysninger I har?

Du kan til hver en tid, få oplyst hvilke personoplysninger og kundedata vi har liggende på dig og din virksomhed. Du kan blot skrive til info@resonans.dk, så sender vi dig det fulde overblik.

Hvordan får jeg slettet mine data?

Såfremt du ønsker at vi sletter personoplysninger og kundedata, kan du kontakte os på info@resonans.dk. Så sørger vi for at det bliver slettet og giver dig besked herom. Skulle du mod forventning, være utilfreds med vores behandling af dine personoplysninger, har du mulighed for at klage til Datatilsynet, Borgergade 28, 1300 København K, tlf. 33193200, e-mail: dt@datatilsynet.dk. Læs mere på www.datatilsynet.dk

Hvem er ansvarlig for mine persondata?

Dataansvarlig
David Jul, dj@resonans.dk, tlf. 29429642

Resonans A/S
Ewaldsgde 7
2200 København N
(+45) 33 77 50 50
info@resonans.dk

Underleverandører af systemer

Resonans har forskellige systemer fra underleverandører, hvor udvalgte data opbevares og behandles. De er listet nedenfor.

  • Microsoft Office365 – herunder Teams, Outlook, Forms, SharePoint (mails, dokumenter, spørgeskemaer og videomøder)
  • Economics (Regnskab)
  • Zenegy (Løn)
  • Pleo (Betaling)
  • Pipedrive (CRM)
  • Webflow (Hjemmeside)
  • Doodle (Mødeplanlægning)
  • Zoom (videomøder)
  • MailChimp (Nyhedsbreve)
  • Sli.do (Afstemninger)
  • Mentimeter (Afstemninger)
  • Kahoot (Quizzer)
  • Mural (digitale boards)
  • Miro (digitale boards)
  • Dropbox (fillagering)
  • WeTransfer (fildeling)
  • SurveyXact (Spørgeskemaer)
  • Google Analyse (Spørgeskemaer)
  • Padlet (Digital opslagstavle)
  • A&D Resources (Personlighedstest)
  • Hermann International Denmark (Personlighedstest)
  • Scannet (mailhosting)

Ved ordre i webshoppen anvendes følgende underleverandører:

  • Shipmondo (fragtløsning)

Vi har professionel hjælp udefra, der har adgang til udvalgte (relevante) af vores systemer, der behandler persondata. Det er:

  • Revision
  • Bogholder
  • Advokat
  • IT-support

Underleverandører på udvalgte kundeopgaver

I udvalgte kundeopgaver indgår vi et i team med andre virksomheder, for at løse opgaven bedst muligt. Det gøres kun efter eksplicit aftale med kunden. Når der anvendes underleverandører deles data med dem i det omfang det er relevant for opgaveløsningen. I kan altid kontakte os for at få tilsendt de konkrete databehandlingsaftaler (DPA).